Compliment of klacht
Wilt u een ervaring met ons delen, een compliment geven, een verbetertip of een klacht? Dat kan.
Hieronder leest u hoe.
Deel uw ervaring met ons
Alle medewerkers van onze huisartsenpraktijk proberen zo goed mogelijk hun werk te doen.
Gelukkig kunnen we met trots zeggen dat uit tevredenheidsonderzoeken ook blijkt dat onze patienten onze zorg ook waarderen met een dikke voldoende en hier zijn we trots op!
Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over (een deel van) de behandeling of dat je iets als onjuist of onplezierig hebt ervaren. Blijft u hier niet mee rondlopen, maar meld het ons. Ben je tevreden of juist niet, wij horen het graag. Je kunt het ons laten weten via het formulier hieronder of door ons te bellen.
Compliment of klacht?
U kunt een compliment of de klacht insturen via onderstaand digitaal formulier. Liever per traditionele post? Dan kun je het formulier downloaden, invullen en naar ons opsturen. Je vindt alle documenten onder aan deze pagina.
Klachtenprocedure
Het heeft altijd de voorkeur je klacht direct te bespreken met de personen die het betreft. De klachtenprocedure zorgt ervoor dat je gehoor vindt en dat op zorgvuldige wijze aandacht wordt besteed aan je klacht. Tijdens de klachtenprocedure wordt ook geprobeerd de oorzaak van de klacht te achterhalen en waar mogelijk weg te nemen. Hierdoor kunnen soortgelijke klachten in de toekomst worden voorkomen.
Klachtenfunctionaris
Als je een klacht hebt ingediend, neemt de klachtenfunctionaris contact met je op en zal proberen door bemiddeling tot een oplossing te komen.
U kunt het onderstaand formulier invullen en verzenden.
Compliment of klacht
Oeps! We konden je formulier niet vinden.